معرفی سایت sunucu  و خرید سرور از آن

معرفی سایت sunucu  و خرید سرور از آن

توسط : تیم محتوا
1,091

در آوریل 2007، سایت Sunucu  شروع به ارائه خدمات میزبانی سرور، اجاره سرور و سرویس های سرور اشتراکی تحت نام وب سایت http://www.server.com.tr کرد. قبل از این تاریخ، سابقه ای در این بخش داشت که به اوت 2004 برمی گردد. خرید سرور ازSunucu    می تواند محیطی ایمن را برای سایت شما فراهم کند.

سایتSunucu  

این سایت به عنوان یک شرکت کامپیوتری در آگوست 2004 شروع به کار کرد. بعداً بر اساس نیاز مشتریان فردی و شرکتی خود شروع به ارائه خدمات نمود. در ابتدا به طور عمده خدمات طراحی و انتشار وب سایت را ارائه داد، سپس به صورت فشرده به ارائه خدمات اجاره سرور و میزبانی سرور متناسب با نیاز مشتریان خود پرداخت.

چند سال بعد، با توجه به قیمت بالای اینترنت در کشورمان، خدماتی را در زمینه اجاره سرور مستقر در خارج از کشور به مشتریان خود ارائه کرد. آنها در این تاریخ خدمات هاستینگی را ارائه کردند که چه از نظر قیمت و چه از نظر زیرساخت به مشتریان خود با سرورهای مستقر در آمریکا و آلمان قابل ارائه بود.

طبق سوابق تاکنون به بیش از 20000 مشتری خدمات رسانی کرده اند. از سال 2007، آنها خدمات میزبانی ترکیه و اروپا را در ساختار خود ارائه دادند. از هم اکنون، به بیش از 4000 مشتری در زمینه اجاره سرور، میزبانی سرور، سرور ابری، میزبانی وب، ثبت دامنه، گواهینامه های ssl و خدمات مرکز داده خدمات ارائه می کنند.

پیشنهاد مطالعه:10 استراتژی سرمایه گذاری بلند مدت

خدماتSunucu  

SUNUCU.COM.TR  اصل سریع بودن را در تمام خدماتی که ارائه می دهد پذیرفته است. بنابراین، بخش پشتیبانی فنی ما 24/7 کار می کند و در عرض چند دقیقه هنگام خرید سرور ازSunucu    به تمام درخواست های پشتیبانی پاسخ می دهد.

چشم انداز آنها ارائه دسترسی بی نظیر و پشتیبانی فنی به مشتریان، شناسایی صحیح نیازهای مشتریان، ارائه خدمات با بالاترین کیفیت قابل ارائه بر اساس نیازهای آنها و حفظ رضایت مشتری در بالاترین سطح، به لطف تجربه ای که است که در نتیجه سال ها در این بخش به دست آورده اند.

درباره سایتSunucu   

Sunucu Internet  یک شرکت میزبانی وب ترکیه است که در سال 2002 تاسیس شد. در ژوئن 2007، این شرکت توانست زیرساخت میزبانی خود را در استانبول ایجاد کند تا خدمات خود را گسترش دهد و بهبود بخشد. هنگام خرید سرور ازSunucu    شرکت هاستینگ مجموعه ای از راه حل های میزبانی را ارائه می دهد، از جمله میزبانی وب اشتراکی، میزبانی نمایندگی فروش، سرورهای اختصاصی، و خدمات هم مکان و غیره. وب سایت اینترنتی Sunucu به بیش از 27 زبان مانند انگلیسی، ترکی، اسپانیایی و ایتالیایی و غیره موجود است.

ویژگی ها و سهولت استفاده

راه حل های وب سایت اینترنتی Sunucu برای پاسخگویی به نیازهای انواع شرکت های تجاری آماده شده است. بسته های میزبانی دارای ویژگی های استاندارد زیر هستند:

•    کنترل پنل های cPanel/Plesk

•    پشتیبان گیری روزانه، هفتگی و ماهانه

•    نصب خودکار اسکریپت

•    پایگاه های داده MSSQL/MySQL

•    پشتیبانی از phpMyAdmin

•    پهنای باند نامحدود

•    سرورهای دیسک SSD

•    ضمانت 99.9% آپتایم شبکه

معرفی سایت sunucu  و خرید سرور از آن

خدمات سایت

Sunucu Internet  از سرورهای SSD درجه سازمانی ساخته شده توسط Supermicro پیشرو در صنعت استفاده می کند. هنگام خرید سرور ازSunucu    درخواهید یافت که این سرورها تا 128 گیگابایت رم دارند و همگی از پردازنده های Intel Xeon Core استفاده می کنند. این به افزایش سرعت بارگذاری وب سایت مشتریان خود تا 20 برابر بیشتر از سرورهای HDD استاندارد کمک می کند. سرورهای آن در یک مرکز داده در ترکیه قرار دارند.

Sunucu اینترنت انتخابی از سیستم عامل لینوکس یا ویندوز را ارائه می دهد. این فروشنده همچنین تیمی از کارشناسان را به کار گرفته است که بر روی هر دو سیستم عامل کار می کنند تا خدمات ایمن و مستمر را به مشتریان خود ارائه دهند. 

استفاده از کنترل پنل Plesk

با خرید سرور ازSunucu    در پلتفرم های سرور ویندوز، کاربران با استفاده از کنترل پنل Plesk سرورها را کنترل می کنند. برنامه های کاربردی پشتیبانی شده شامل پایگاه های داده معروف مانند سرورهای MSSQL، دسترسی MS و سرور MySQL و همچنین وب سرورهای ASP و ASP.NET هستند.

از سوی دیگر، کنترل پنل cPanel و اجزای پشتیبانی، مانند پشتیبانی کامل htaccess، mod_secure فعال، سرور SMTP، ionCube Loader، Zend Optimizer و نصب کننده خودکار اسکریپت با اسکریپت های از پیش نصب شده محبوب مانند WordPress، Joomla، Drupal و Magento ، همراه با توزیع های لینوکس هستند.

پیشنهاد مطالعه:ابزارهای ساخت پاورپوینت با هوش مصنوعی

قیمت گذاری و پشتیبانی

پس از خرید سرور ازSunucu    راه حل های میزبانی اینترنت Sunucu قیمت مناسب و ساده ای دارند، به این معنی که هزینه های پنهانی ندارند. بسته به برنامه میزبانی ترجیحی شما، برخی از برنامه ها دارای چرخه صورتحساب ماهانه هستند در حالی که برخی دیگر شامل حداقل قرارداد یک ساله هستند. قیمت ها به دلار آمریکا ذکر شده است.

آیا زمان تغییر به سرور اختصاصی فرا رسیده است؟

شما از خدمات هاست یا VDS استفاده می کنید، پس وقت آن رسیده است که به سرور اختصاصی سوئیچ کنید؟ در واقع محتوا سرور اختصاصی چیست؟ سرور اختصاصی چه مزایایی دارد؟ چگونه سرور اختصاصی نصب کنیم؟ سرور اختصاصی نصب خواهم کرد. آیا باید از لینوکس یا ویندوز استفاده کنیم؟ چگونه می توانیم از فایل ها در سرورهای اختصاصی محافظت کنیم؟ چگونه می توانیم از سرور اختصاصی خود در برابر هکرها محافظت داشته باشیم؟ هنگام خرید سرور ازSunucu    بهتر است این سوالات را نیز بررسی کنید.

معرفی سایت sunucu  و خرید سرور از آن

نکات مهم در مورد میزبانی VPS

هنگام انتخاب یک سرویس میزبانی VPS، چند نکته وجود دارد که باید در نظر بگیرید. هر ارائه دهنده VPS بسته های خدمات مختلفی را ارائه می دهد. شما باید قبل از تصمیم گیری عجولانه برای خرید یک بسته تحقیق کنید. مثل این؛ شما تصمیم خواهید گرفت که مشتریان شما چگونه از وب سایت شما بازدید کنند.

آیا قصد خرید سرور ازSunucu    را دارید، آیا می خواهید اطلاعاتی در مورد سیستم عامل سرور (Servers) داشته باشید؟ می توانید پیش از خرید، سایت های مشابه را بررسی کنید. این یک سایت معتبر برای خرید میزبانی است.

5 نکته برای کمک به شما در راه اندازی سرور جدید

هنگامی که تصمیم می گیرید سرور را تغییر دهید، باید متوقف شوید و فکر کنید، "الان چه اتفاقی می افتد؟" کارهای زیادی وجود دارد که باید بعد از خرید سرور انجام دهید. برخی از این تراکنش‌هایی هستند که باید در اسرع وقت تکمیل شوند. 

اهمیت تعمیر و نگهداری منظم سرور

برای مشاغل و افراد، نگهداری سرور برای اطمینان از تداوم کسب و کار و امنیت داده ها بسیار مهم است. بنابراین باید بدانید که تعمیر و نگهداری سرور چیست، چرا باید به طور منظم انواع مختلف تعمیر و نگهداری سرور و مزایای طولانی مدت این نگهداری انجام شود.

سرور پایگاه داده چیست؟

هنگام خرید سرور ازSunucu    سرور پایگاه داده سیستمی است که برای میزبانی و مدیریت پایگاه های داده خاص یک سازمان یا شرکت استفاده می شود. این سرورها به طور کلی عملکرد بالا، امنیت و ویژگی های مدیریت آسان را ارائه می دهند. بنابراین سرور پایگاه داده چیست، چگونه نصب می شود، ویژگی ها، عملکرد و... آنها چیست؟

شرایط سرور اختصاصی

دو نوع مختلف میزبانی اختصاصی وجود دارد: میزبانی سرور اختصاصی VPS و میزبانی سرور اختصاصی. سیستمی که به عنوان VPS شناخته می‌شود، در واقع می‌تواند به عنوان نوعی میزبانی وب اشتراک‌گذاری CPU توصیف شود، می‌توان آن را سرور خصوصی مجازی نامید.

پیشنهاد مطالعه:کدام فروشگاه های آنلاین تتر را می پذیرند

Collocation چیست؟

Colocation  به معنی مکان مشترک، مکان مشترک در ترکی است. اگرچه خدماتی با همین نام در بسیاری از زمینه ها ارائه می شود، اما خدمات نمایندگی فروش، اختصاصی و ... نیز در زمینه هاست وجود دارد. این یک شکل از خدمات مانند این است. بسیاری از شرکت های بزرگ دارای سرورهای مخصوص به خود، اینترنت پهن باند برای اتصال سرورهای خود به اینترنت و کارکنان آموزش دیده برای مراقبت از سرورها هستند. با خرید سرور ازSunucu    می توانید خدمات کاملی را دریافت کنید.

 VPS Mi  اختصاصی Mı؟

این سوال موضوعی است که هر وبمستری که وب سایتی دارد که به سطح خاصی رسیده است نگران آن است و باید تصمیم بگیرد. 

معرفی سایت sunucu  و خرید سرور از آن

عیب یابی مشکلات شبکه سرور

اگر در سرور اختصاصی خود با مشکل مواجه شدید، ابتدا خطاهای نرم افزاری، حملات هکرها یا حتی مشکلات سخت افزاری را بررسی می کنید. هنگام بررسی این موارد، نباید از وجود مشکل در اتصال شبکه غافل شوید. روی سرور؛ تاخیر در شبکه، استحکام اتصال و ترتیبات سازه ای در ناحیه اتصال تمرکز داشته باشید.

سرور اختصاصی (اجاره سرور) چیست؟

سرور اختصاصی یک راه حل میزبانی است که توسط بسیاری از مشاغل ارائه دهنده خدمات از طریق اینترنت ترجیح داده می شود. سرور اجاره ای، مزایای آن، اصل کار و نحوه اجاره آن را باید هنگام خرید سرور ازSunucu    بررسی کنید. شما با انواع مختلف سرورهای اختصاصی روبرو هستید و متوجه تفاوت آنها با سرورهای مشترک خواهید شد.

جمع بندی

در نظر داشته باشید که انتخاب سرور و میزبانی وب مطمئن، همراه با خدمات کامل می تواند در راه اندازی و نگهداری وب سایت شما موثر باشد. 
 

برچسـب هـا : سایر ، خرید سرور ازSunucu
لطفا ایمیل خود را بدرستی وارد نمایید، پاسخ به این ایمیل ارسال خواهد شد